lördag 3 december 2011

Julmys

Jag har som så många andra satt igång med julbaket. Mysigt :)
Jag känner mig lite stressad att hinna med allt i år så jag tyckte det var bra att börja i tid.




Vilde bakar pepparkakor.




Nova åt mest deg :)




Inka satt mest och mojsade med degen :)




Det blev varsitt litet pepparkakshus till barnen.
Nova är den enda som tycker det är kul med dekorering och satt hur länge som helst med sitt hus.




Igår vart det supergoda Saffransbullar med mandelmassa i. Väldigt saftiga och goda.




Idag blev det Leilas Rocky road godis och...




Peanut buttercups.
Längtar till jul då man ska få smaka :P

3 kommentarer:

  1. oj vad mycket gott, kommer du kunna hålla dig till jul? ;-)

    SvaraRadera
  2. Oj va massa gottigottgott! va duktiga ni har varit =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Ja massor av smarrigt godis måste det va på julafton, vi blir många i år :9 och jag har fubbat lite och smakat nån liten ;)

    SvaraRadera