onsdag 20 juni 2012

Vilde 7 år

I söndags fyllde min Vilde 7 år!
Kan inte fatta att han är så stor redan! Börjar 1:an i höst ju :O..,

Vilde är en liten gosse som har svårt att vara still långa stunder och är väl en typisk pojke som gillar fysisk aktivitet. Framför allt cykling ( BMX och mtb ) men även fotboll och innebandy.
När vi bestämde vilken slags kalas han skulle få ha så kändes det rätt givet att fotbollskalas skulle vara det optimala :)






Han hade supersvårt att bestämma sig över hur tårtan skulle se ut så jag valde att ta beslutet själv ;)
Det blev en riktig godistårta med kit kat runt om med smarties uppepå. Men jag hann aldrig fota den :/






Jag gjorde en annan tårta till släktkalaset som jag däremot fick en bild på :)


En hallonmoussetårta på browniebotten med hallonspegel.
Svingod!!!!!

Igår gjorde jag en till sån tårta till Anna som var sugen på att bjuda sina arbetskollegor på :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar