tisdag 21 augusti 2012

Avestatidningen

En gång om året har vi i våran lilla by något som heter " By slånkvicku". Det är en vecka full av trevliga evenemang son livar upp hela bygden.
Veckan började med marknad där jag sålde cupcakes ( som jag tyvärr inte hann ta nån bild på :( )

Avestatidningen var där och intervjuade dom som stod i ståndet brevid mig och av en slump gick hon förbi mig och började prata.

Det slutade i alla fall med att hon intervjuade mig och fotade mig och gjorde ett uppslag i Avestatidningen :)



Apans ful bild, men jag får väl bjuda på det antar jag :D

Förra veckan började jag mitt nya jobb!
Det är på Wienerkonditoriet i Hedemora och trivs skitbra!

1 kommentar:

  1. Vart har du tagit vägen! :( Borta från facebook och inget som händer här heller :(

    SvaraRadera