söndag 5 augusti 2012

Bröllopstårta till min syster och svåger.

Jag är sååå trött idag, för igår var jag på en fantastiskt mysig bröllopsmottagning nämligen min syster och svågers :) svågern är dessutom bror till min man :)

Redan när jag fick höra att dom planerade att gifta sig så frågade jag om jag fick göra deras tårta som bröllopspresent och planerandet satte igång ;)



















Min syster Camilla visade en bild hon hade hittat på en tårta som jag tog inspiration Ifrån.

Tårtan bestod av ljusa bottnar med citronsmak, hallonmousse, vit chokladmousse, spacklad med citronsmörkräm och täckt med sugarpaste. Rosorna är gjorda av en blandning av flowerpaste och sugarpaste och målade med rosa pulverfärg.

Så värt att vara trött och bakis idag ;) jag önskar dom all lycka till i framtiden <3

1 kommentar: