onsdag 31 augusti 2011

Jippie!!!!!!

Åh, jag är så fruktansvärt glad och lycklig idag!
Fick på förmiddagen idag ett väldigt trevligt samtal från komvux i västerås där dom meddelande att jag kommit in på bagar/ konditorutbildningen!!!!! Yay!!! hurra för mig :D
Jag visste att jag hade en reservplats men hade ändå gett upp hoppet. För utbildningen började i måndags och jag trodde helt enkelt att chanserna att komma in som reserv var pyttesmå, med tydligen var jag längst upp i reservlistan och blev uppringd först av alla. Känns helt overkligt att jag snart är där! Att jag faktiskt kommer att nå mitt mål, känns märkligt och härligt :)
Ikväll ska här firas med köpepizza ha ha ha Kraaaam på er!

2 kommentarer:

  1. Hej Karro!
    Det är Emma Krantz syrra här...
    Det här är ju lite kul.. av alla bilder på google som jag sökte efter när jag letade efter bilder på mackroner så hittade jag en som såg fin ut som jag tänkte "låna" till min blogg... ja, och så skulle jag ju då länka bilden så alla kunde se vart den ursprungligen kom ifrån.. och så är det DIN BLOGG!!!! hihihi världen är liten! så, jag hoppas det är OK att jag lånade din bild, jag länkade den hit!!! Ha det så bra!!! //ELIN

    SvaraRadera
  2. Hej Elin! Ha ha ha det var ju verkligen lite lustigt! Världen e ju sannerligen liten :D Helt ok att du lånar bilden och snällt av dig att länka till mig :) Ha det så bra du med :)

    SvaraRadera