söndag 3 juli 2011

Prinsesstårta 2

I veckan fick jag en beställning på en prinsessig tårta till en liten Ebba som fyller 4 år.
Även denna gången var det en ny kund som genom sin svägerska fått kontakt med mig.
Jättekul tycker jag :) känner mig hedrad och smickrad som sjutton!





Direktiven var, rosa / lila prinsessig med fjärilar och väldigt tjejig.Tycker jag väl att den blev oxå :)





Den lilla sessan som satt uppe på tårtan :)
Tårtan bestod av ljusa bottnar, hallonmousse, glasskräm, spacklad med italiensk marängsmörkräm, täckt och dekorerad med hemmagjord sp.

När tårtan blev hämtad fick jag veta att föräldrarna till lilla Ebba
var på väg till förlossningen!
Hoppas att allt gick bra och att dom sparar en bit tårta åt dom :)






Två av tre barn är krassliga här hemma :/ hoppas att det går snabbt över.

1 kommentar: