onsdag 20 juli 2011

Tårta till min vän Kicki

Idag fyller min vän Kicki år. hon frågade så snällt om jag hade tid att göra en tårta till henne och det hade jag egentligen inte eftersom jag jobbade natt, men med mycket förberedning med blommor och sånt så gick tårtan ganska snabbt att göra och jag tackar ju aldrig nej till göra tårta ;)
Önskemålen var lite somrig, blommor och fjärilar.




Så här blev den!
Den bestod av jordgubbsmousse , vit chokladganache, spacklad med italiensk marängsmörkräm och täckt med hemmagjord sp.





Imorgon är det min födelsedag! Men har redan firat lite idag med köpe prinsesstårta som min snälla make köpte :)
Vi var även ute och åt middag själva utan barn (!) Det händer typ aldrig nuförtiden, så det var himla trevligt :)




Åt så otroligt gott lamm att jag aldrig ville att det skulle ta slut.

Tänker fira födelsedagen imorgon med ett frisörbesök och en shoppingtur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar